niedziela, 26 sierpnia 2012

RIMMEL

 Nie używam za wielu kosmetyków z RIMMEL, jedynie puder, który moim zdaniem jest świetny!



Plusy:
+Nie wysusza skóry
+Pięknie matowi,ale bez maski,delikatne krycie
+ Ładny odzień
+Nie daje efektu maski
+ Efekt trzyma się do pięciu godzin.
+ Kupiłam go też bardzo tanio chyba za 2 funty, nie wiem ile kosztuje w Polsce, ale z tego co wiem to nie jest drogi. Ale warto go kupić, bo jak juz wymieniłam świetnie matuje!
 + I jak dla mnie on starcza na dwa miesiące albo nawet i więcej.
+ Puder jest idealny do cery wrażliwej i skłonnej do alergii

Minusy:
- Nie posiada lusterka.
- Niestety jest bez gąbeczki, chociaż ja i tak maluje sie pędzelkiem, bo gdybym malowała sie gąbeczką to moja twarz wyglądałaby jak maska pudru.


Kupiłam też sobie miesiąc temu fluid z RIMMEL.

 Kupiłam miesiąc temu, a jeszcze mam go całego. Czemu? bo fluid jest okropny, nie radze go kupować.
Dla mnie jest jakiś wodnisty.

Jedyne plusy to:
+ W miarę dobrze sie go rozprowadza.
+ Ma ładny odcień, moim zdaniem

Minusy:
-Często trzeba go poprawiać pudrem.
- Nie trzyma długo.
- Nie pachnie najładniej.
- Jest taki jakiś wodnisty.
- Nie zakrywa pryszczy lub piegów.

Nie polecam żadnych fluidów z RIMMEL!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz